Äntligen fredag!


Fast jag trodde först det var lördag när jag vaknade idag, eller snarare hoppades! Var duktigt trött och inte ett dugg sugen på att gå till skolan, men det var bara till att dra sig själv upp ur sängen. Väl i skolan så försökte jag mest att få tiden och gå, har nämligen kört fast med min jacka som jag håller på med nu, och ibland kan det ta lite tid innan man kommer fram till en lösning. Men tur är väl då att man har en lärare som inte klarar av att man är sysslolös, så hon sa åt mig att börja göra ett mönster till en klänning som jag kan sy i samma veva som min jacka. Ni som känner mig vet att jag inte gillar att bli tillsagd att göra saker när jag inte är på humör, men här är det bara till att vända ens dåliga humör och fortsätta köra! Så jag gjorde minsann färdigt mönstret! :) Woohoo! Nu ska jag bara hitta ett tyg som faller mig i smaken!

Efter skolan fick det bli en tur i spåret då solen skiner här uppe för första gången på hela veckan! Underbart! :) Annars längtar jag mest till imorgon då jag, C, K och kanske J, ska till Göteborg och spana in när Royal Republic spelar på Sticky Fingers! Hela veckan har min kropp bara skrikit att den vill ut och dansa, och lyssna på skön musik och imorgon ska den äntligen få sin vilja igenom! :) Sen vill jag även påminna er om att det snart är dags för finalen i Eurovision! (Förlåt, men jag kan inte hjälpa det!) ;) 14:e maj gäller det! Åhh, jag längtar! Mest för att då vet man att sommarn är runt hörnet och för att jag bara älskar hela grejen med musik från hela Europa under ett och samma tak! Åhh, snart snart snart! :)

Men nu är det dags för en fin fredagsmiddag! Trevlig kväll på er! :)

http://www.youtube.com/watch?v=sFYLp-r0ZVA

Ett utav förra årets bidrag som var en av mina stora favoriter, erkänn att man lätt börja svänga med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0